c_300_250_16777215_10_images_11012.jpg




ترکمن سسی - رئیس کل دادگستری گلستان گفت: با تلاش های مستمر حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان، یک کارچاق کن مدعی نفوذ در پرونده های قضایی در سال جدید دستگیر شد.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، حیدر آسیابی پیش از ظهر امروز دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد: با تلاش‌های مستمر حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان، نخستین کارچاق کن مدعی نفوذ در دستگاه قضائی در سال جدید دستگیر شد.
رئیس کل دادگستری گلستان افزود: این فرد مدعی شده بود می‌تواند در ازای دریافت پول یک پرونده را در مرحله دادسرا به نفع یکی از طرفین پرونده مختومه کند و در ازای این ادعا، ۳۰۰ میلیون تومان پول نقد و طلا خواسته بود که هنگام دریافت بخشی از این پول به عنوان پیش پرداخت دستگیر شد.
وی گفت: سال گذشته تلاش‌های خوبی برای شناسایی و برخورد با کارچاق کن‌ها و مدعیان نفوذ در پرونده‌ها ی قضائی در استان انجام شد که در نتیجه آن ۷۱ کارچاق کن و کارشناس متخلف شناسایی و دستگیر شدند.
آسیابی افزود: پارسال همچنین سردسته‌های یک باند شاهدان دروغین هم در شهرستان گنبدکاووس شناسایی و دستگیر شدند.
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: امسال هم این تلاش‌ها ادامه دارد و در امر برخورد با کسانی که با سو استفاده از گرفتاری‌های مردم به دنبال فریب افراد و ایجاد جو بی اعتمادی نسبت به دستگاه قضائی هستند، اغماض نمی‌کنیم.
کد خبر

دیدگاه‌ها  

0 #1 حمیدرضا 1402-01-08 20:38
وقتی پرونده های شکایت زیاد باشه تو این اوضاع برخی ها به همچین کارای خلاف فکر می کنن. پس بهتره مسئولان استان به فکر کم شدن پرونده ها هم باشند. افرادی که برای اختلافات کوچک پشت سرهم دادخواست میدن و به تعداد پرونده های استان اضافه میکنن بهتره شناسایی بشن و از سوء استفاده های احتمالی جلوگیری بشه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر