c_300_250_16777215_10_images_22846.jpg

 

ترکمن سسی - رسول مظفری، کارآفرین نمونه گلستانی می گوید: اقتصاد و معیشت از دغدغه های اصلی جامعه امروز و کار آفرینی، عامل اصلی پیشرفت و توسعه است.


او دارای مدرک دکترای علوم سیاسی، مطالعات منطقه ای و روابط بین الملل است و به گفته خودش کار اقتصادی را از حدود ده سالگی در مقیاس کوچکتر آغاز کرده و اکنون بیش از ۳۰ سال سابقه فعالیت اقتصادی و کارآفرینی دارد.
مظفری بخشی از خاطرات فعالیت اقتصادی و کارآفرینی خود را در کتاب داستانی با عنوان "رویایی که می فروشی" از دوران نوجوانی تا ورود به دنیای کسب و کار و روزهای شروع موفقیت های صادراتی منتشر کرده است. کتابی که به گفته او سه سال برای نوشتن آن زحمت کشیده است.
وی هم اکنون قائم مقام شرکت بافه سیم گلستان است و امروز سه شنبه در نشست خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت.
مظفری گفت: بافه سیم گلستان ظرفیت تولید سالانه هفت هزارتن سیم و کابل را دارد. همچنین این شرکت سالانه ۵۰ میلیون شعله محصولات روشنایی تولید می کند.
این کارآفرین ۴۰ ساله و موفق گلستانی گفت: بدون عبور از پل های سخت شکست، استرس و پر ریسک نمی توان به موفقیت دست یافت و اولین سفر کاری و تجربه بازاریابی ام با تحمل سختی ها و مشکلات فراوان در برف و سرمای سخت و طاقت فرسای بیشکک قرقیزستان، هنوزم در ذهنم حک شده است.
مظفری، درخصوص گروه بافه سیم گلستان نیز گفت: در سال ۱۳۸۴ توسعه شرکت را با بهسازی بخشی از ماشین آلات و تجاری سازی آغاز کرده و محصولاتمان را در کشور توزیع کردیم. در ادامه با تجربه اولین سفر بازاریابی خود، اولین دفتر بافه سیم را در شهر بیشکک قرقیزستان افتتاح کردیم.‌
وی در ادامه افزود: بافه سیم گلستان ظرفیت تولید سالانه هفت هزارتن محصول سیم و کابل دارد و سالانه با ۳۰ میلیون دلار صادرات، برند اول تولید کابل و سیم در کشور قرقیزستان هستیم و اولین شرکت سیم و کابلی ایرانی هستیم که در قاره آفریقا و کشور کنیا و اوگاندا دفتر داریم و به عنوان یک شریک تجاری در نیجریه فعالیت می کنیم.‌
مظفری با بیان اینکه امروز بافه سیم گلستان به عنوان رقیب سرسخت تولیدکنندگان سیم و کابل کشور و جهان بشمار می رود، خاطرنشان کرد: امروز بافه سیم گلستان در کشورهای مختلف جهان جایی برای خود باز کرده است و با داشتن هفت دفتر در قرقیزستان، قزاقستان، ارمنستان، گرجستان، سوریه، عمان، ترکیه و آفریقا، محصولاتمان را صادر و عرضه می کنیم.
وی با اشاره به اینکه، بافه سیم گلستان تاکنون دو دوره عنوان برند کیفیت برتر سیم و کابل را کسب کرده و واحد نمونه ملی استاندارد کشور شده است، افزود: بافه سیم گلستان با تولید بیش از ۲۰۰ نوع محصولات روشنایی، اولین تولید کننده چسب های برق نسوز در کشور است و قادر به تولید انواع لامپ و انواع  کابل‌های قدرت فشار ضعیف، کابل‌های خود نگهدار فشار ضعیف، کابل‌های هوایی، کابل‌های ساختمانی، کابل‌های ابزار دقیق و کابل‌های مخابراتی و کابل‌های انتقال‌دهنده و انواع کابل‌های خاص دیگر می باشد.
رستم جرجانی
خبرنگار و فعال رسانه ای

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر