c_300_250_16777215_10_images_22847.jpg

 


ترکمن سسی - معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت: از هر فرصتی برای جهاد تبیین و امیدآفرینی در مردم استفاده کنیم.


به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری ویژه گنبدکاووس، مهدی دهرویه در دیدار با روحانیون که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمود ترابی امام جمعه گنبدکاووس در دفتر نمازجمعه برگزارشد ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت صدیقه زهرا (س) اظهار داشت: امروز همه ما وظیفه داریم از هر فرصتی برای‌ جهاد تبیین استفاده کنیم و ارتباط خود را با مردم تقویت کنیم؛ و تنها به مساجد اکتفا نکنیم و به اجرای برنامه های پیشگیری از آسیبهای اجتماعی بپردازیم.
وی به نشست اخیر با جوانان اشاره کرد و افزود: فراهم کردن محیطی صمیمی برای گفتگو با نوجوانان وجوانان، هم برای مسئولین راهگشا خواهد بود و هم رافع برخی مشکلات جوانان که بایستی به صورت ویژه برای آن‌برنامه ریزی کنیم.
وی با اشاره به انتخابات پیش رو افزود: به فرموده مقام معظم رهبری انتخابات آبروی نظام و ۴ اصل امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت رویکرد انتخابات است.
وی خاطرنشان کرد: همه افرادی که در امر برگزاری انتخابات دخیل هستند اجرای صحیح قانون در تمام مراحل انتخابات را مدنظر داشته و در راستای صیانت از آرای مردم و پیروی از دستور مقام معظم رهبری مبنی بر حق الناس بودن رای مردم گام برمی‌دارند.
فرماندار ویژه شهرستان بر لزوم تکریم ارباب رجوع در ادارات تاکید و اظهار کرد: پیدا کردن راه های موثر ارتباط با آحاد مردم از طریق استفاده از تمامی ابزارها بویژه فضای مجازی از اولویت هاست و در این راستا ،مسئله یابی و امید آفرینی از مهمترین رویکردهای دولت سیزدهم است و در طرح مردم سازی با عنوان شهریاران دولت پذیرای ایده های مردم در سامانه شهریاران می‌باشد.
وی تکمیل جاده نفت، آنژیوگرافی، عمل قلب باز ، دانشکده پرستاری، رفع تنش آبی و حفر۲۹ حلقه چاه، ساماندهی شبکه توزیع آرد و نان با رویکرد شعار دولت در  مبارزه با فساد، تخریب آب بندانهای غیر مجاز با هدف توزیع متوازن آب گرگانرود در بین مردم پایین دست، پیگیری اشتغال روستا محور در ۱۵ روستای هدف توسعه را از کارهای محوری در شهرستان گنبدکاووس عنوان کرد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر