c_300_250_16777215_10_images_photo_2024-01-31_13-55-43.jpg

 

ترکمن سسی - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آق قلا گفت: طرح امروز دشمن، دلسرد کردن مردم از انتخابات است.


سرهنگ پاسدار یعقوب مصطفی لو در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان، ضمن تبریک 45 مین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ایام دهه فجر گفت: 400 برنامه در ایام الله دهه مبارک فجر در شهرستان برگزار می شود.
به گزارش آرنا پرس، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آق قلا افزود: این برنامه ها در قالب 40 برنامه شاخص دهه مبارک فجر انجام می گیرد و در این راستا در همه پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان آق قلا، سه الی چهار برنامه شاخص برگزار می شود.
فرمانده سپاه شهرستان آق قلا با بیان اینکه، نظام ما بر مبنای اسلام و قرآن است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری می فرمایند که هوشیاری مردم با جهاد تبیین صورت می گیرد.
سرهنگ مصطفی لو با اشاره به اینکه، طرح امروز دشمن دلسرد کردن مردم از انتخابات است، افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی جانش را برای نظام و انقلاب فدا کرد و بهمین خاطر باید مشارکت حداکثری در انتخابات داشته باشیم.
وی افزود: در این راستا قرارگاه جهاد تبیین شهید مدرس شهرستان آق قلا را متشکل از 14 کارگروه از ادارات شهرستان با نام شهید شاخص آن اداره، با هدف مشارکت حداکثری آحاد مردم در انتخابات تشکیل دادیم.
فرمانده سپاه شهرستان آق قلا در ادامه تصریح کرد: هدف شرکت در انتخابات و در ادامه انتخاب اصلح و خوب است و مقام معظم رهبری می فرمایند انتخابات تکلیف شرعی و شرکت در انتخابات واجب است.
سرهنگ مصطفی لو با اشاره به اینکه، صلاح دشمن شرکت کمتر در انتخابات است، افزود: ما نباید به مشارکت 70 یا 80 درصدی قانع باشیم بلکه تلاش کنیم مشارکت 100 درصدی در انتخابات داشته باشیم و برآورده شدن این مهم و حضور حداکثری در انتخابات، با تلاش و جهاد تبیین رسانه ها امکان پذیر است.
وی تاکید کرد: اصحاب رسانه ها با انعکاس و نشر گفتگو و مصاحبه های خود با علما و روحانیون، نخبگان، چهره های تاثیرگذار، ورزشکاران و ... مردم را به حضور پرشور در انتخابات دعوت کنند.
سرهنگ مصطفی لو با اشاره به برگزاری برنامه جهاد تبیین و گفتمان انقلاب در مساجد، افزود: غبارروبی گلزار شهدا، یادواره شهدا، حلقه های صالحین، شرکت در نمازهای جمعه و سخنرانی در بین خطبه ها، مسابقات فوتسال در بین حوزه های مقاومت بسیج، نشست های تبیینی، کرسی های آزاد اندیشی در مدارس، مسابقات تراپ و تیراندازی به اهداف پروازی، پخش سرودهای انقلابی از مساجد، نمایشگاه عکس های دوران انقلاب، سرودهای پاتوقی، به صدا درآمدن زنگ انقلاب و ... را از دیگر برنامه های دهه مبارک فجر در شهرستان آق قلا عنوان کرد.

رستم جرجانی / خبرنگار و فعال رسانه ای

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر