c_300_250_16777215_10_images_ashuraturkmen_23044.jpeg

 

ترکمن سسی - واحد صنعتی چاپ نگین صحرای گلستان در شهرک صنعتی آق قلا در سومین روز از دهه مبارک فجر و در مراسمی با حضور استاندار گلستان افتتاح شد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان ، درویش علی حسن زاده مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان گفت : در سومین روز از دهه مبارک فجر و در مراسمی با حضور استاندار ، امام جمعه و فرماندار شهرستان آق قلا و جمعی از مسئولین استانی و شهرستان آق قلا ، واحد صنعتی چاپ نگین صحرای گلستان در شهرک صنعتی آق قلا افتتاح گردید .
وی گفت : این واحد صنعتی با سرمایه گذاری 45 میلیارد تومان احداث و راه اندازی شده و زمینه اشتغال 25 نفر را دارد .
به گفته حسن زاده ، این کارخانه که در زمینه چاپ ، رنگرزی و ‌تکمیل پارچه فعالیت می نماید ظرفیت چاپ و تکمیل 1250 تن پارچه در سال را دارد .
مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان یادآور شد: در دهه فجر سالجاری در مجموع 19 واحد صنعتی شامل 13 واحد ایجادی ، 3 واحد توسعه ای و 3 واحد احیایی با سرمایه گذاری 434 میلیارد تومان و ظرفیت اشتغال 266 نفر در 7 شهرستان استان افتتاح و راه اندازی خواهد شد .

دیدگاه‌ها  

0 #1 دیاریم 1402-11-14 14:10
راه اندازی این واحد صنعتی را به مردم شهرستان تبریک می گویم. فراهم شدن زمینه اشتغال 25 نفر خبر خوشحال کننده ای بود. خدا خیرشان دهاد.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر