c_300_250_16777215_10_images_photo_2024-02-03_20-11-06.jpg

 

ترکمن سسی - فرمانده سپاه علی آبادکتول گفت: بیش از ۳۰۰ برنامه متنوع در دهه فحر امسال در سطح شهرستان علی آبادکتول اجرا می شود.


 به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، سرهنگ پاسدار ولی جوان فرمانده سپاه علی آبادکتول در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان گفت: امسال به مناسبت آغاز ۴۵ مین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و طلیعه ۴۶ مین سال پیروزی انقلاب اسلامی، بیش از ۳۰۰ برنامه متنوع در سطح شهرستان اجرا می شود.
فرمانده سپاه علی آبادکتول، با اشاره به نقش رسانه ها درامر اطلاع رسانی افزود: رسانه ها   علم کارهای سنگین را بدوش خود میکشند.
  سرهنگ جوان ادامه داد: امروز دشمنان با استفاده از فضای مجازی تلاش دارند نظام سلطه طاغوت را سفید نمایی و پیشرفت ها و خدمات ارزنده این نظام و انقلاب اسلامی را ناچیز جلوه دهند.
 وی خاطر نشان کرد: دشمنان تلاش می کنند بااستفاده از خلع های موجود بین گذشته و حال امید را از مردم خصوصا نسل جوان بگیرند.
 فرمانده سپاه شهرستان علی آباد یادآور شد: امسال دهه فجر متمایزی است چراکه مقدمه ورود به دوران جدید تحولات سیاسی انقلاب اسلامی است و دهه فجر امسال ویژه تر برگزار خواهد ش.
 سرهنگ جوان با اشاره به انتخابات اسفندماه سال جاری تصریح کرد: امسال انتخابات با مشارکت بالای مردمی در پای صندوق های رای برگزار خواهد شد و با انتخاب اصلح یک مجلس قوی در کشور شکل خواهد گرفت.
 فرمانده سپاه از اجرای ۴۵ عنوان برنامه محتوایی در این شهرستان خبر داد و گفت: از جمله این برنامه ها دیدار با خانواده شهدا، شور آفرینی در محلات، آبروی محله و برگزاری مسابقات و مهم ترین آن برگزاری یادواره شهدای انقلاب دراین شهرستان است.
 سرهنگ جوان ادامه داد: یکی از دغدغه های ما، باز کردن گره های جوانان می‌باشد  که بمباران فضای مجازی از بین برنده روح و نسل جوانان است.
 وی افزود: امروز باید ببینیم کشور ما قبل و بعد از انقلاب در حوزه اقتدار و ژپوپو‌لتیکی  در چه جایگاهی هستیم.
 فرمانده سپاه علی آباد در پایان تاکید کرد: نباید در گذشته زندگی کرد، باید در حال و پاینده زندگی کرد که دشمن با استفاده از خلع، شبهات زیادی ایجاد میکند.
سرهنگ جوان تصریح کرد: باید در عملیات رسانه ای قوی تر حاضر شویم و از تمام ابزار رسانه ای متنوع و از ظرفیت ها استفاده شود.

خبرنگار : عبدالرضا نظری

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر