c_300_250_16777215_10_images_photo_2024-02-15_10-48-42.jpg

 
ترکمن سسی - آیت الله شاهرودی نماینده خبرگان رهبری در گلستان، با بیان اینکه شرکت پرشور در انتخابات امید دشمن را کمتر خواهد کرد گفت: رجاء داریم که حکومت اسلامی جهانی خواهد شد.


به گزارش آرنا پرس، آیت الله عبدالهادی حسینی شاهرودی با حضور در دفتر موسسه اصحاب رسانه گلستان با جمعی اعضای موسسه اصحاب رسانه و خبرنگاران اهل سنت استان گلستان دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار با اشاره به اهمیت حضور پرشور در انتخابات گفت: حضور باشکوه مردم در انتخابات امید دشمن را از بین خواهد برد.
کاندیدای مجلس خبرگان رهبری در استان گلستان در ادامه افزود: هرچه با قدرت بیشتری در انتخابات حضور داشته باشیم، اقدامات و تحریم های دشمن نیز کمتر خواهد شد.
آیت الله حسینی شاهرودی در بخشی از سخنانش با بیان اینکه، رجاء داریم که انقلاب امام راحل جهانی شود، تصریح کرد: اگر مردم ما با قرآن و اسلام باشند و خودمان در راه قرآن کریم ثابت قدم بمانیم، رجاء داریم که حکومت اسلامی و انقلاب امام راحل جهانی شود.
وی بیان کرد: اگر ثابت قدم نباشیم نمی توانیم امیدوار باشیم.
نماینده خبرگان رهبری در گلستان تاکید کرد: با اعلام روز قدس در بدو پیروزی انقلاب توسط امام راحل می توانیم به جهانی شدن حکومت اسلامی و انقلاب امیدوار باشیم.
آیت الله شاهرودی افزود: روزی که حضرت امام خمینی (ره) روز قدس را اعلام و نامگذاری کرد بازوان انقلاب و حکومت اسلامی شاخه زد و به اینجا رسید.


رستم جرجانی،  خبرنگار و فعال رسانه ای اهل سنت
۲۵ بهمن ۱۴۰۲
گرگان، دفتر موسسه اصحاب رسانه گلستان

c_300_250_16777215_10_images_photo_2024-02-15_11-14-29.jpg

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر