c_300_250_16777215_10_images_23117.jpg

 

ترکمن سسی - مدیریت بیمه دی گلستان گفت: بیمه دی گلستان بیش از ۵۰ هزار بیمه شده را در سطح استان تحت پوشش خود قرار داده است و ارائه خدمات به خانواده های شهداء، جانبازان و ایثارگران از افتخارات بیمه دی است.


به گزارش آرنا پرس، محمد کاملی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت نوزدهمین سال تاسیس شرکت بیمه دی در گرگان افزود: در سطح کشور نیز بیش از دو میلیون و ۳۰۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه دی قرار دارند و از خدمات آن بهره مند می شوند.

مدیر بیمه دی استان گلستان با بیان اینکه ارائه خدمات به خانواده معظم شهداء، جانبازان و ایثارگران از افتخارات و برکات شرکت بیمه دی می باشد، افزود: شهدایی که با نثار خون پاک خود و مجاهدت و رشادت هایی که انجام داده اند توانستند کشور عزیزمان را بیمه کنند.
کاملی، در بخشی از سخنان خود با اشاره به ارائه خدمات سلامت محور، جایگزین خدمات درمان محور، جهت رفاه حال بیمه شدگان، اظهار کرد: دورا پزشکی، جمع آوری آنلاین هزینه های درمان و خدمت "دارو رسان" از جمله خدمات سلامت محور جایگزین خدمات درمان محور می باشد که در این خدمت، تحویل دارو درب منزل ایثارگران ۷۰ درصد صورت می گیرد و جانبازان و ایثارگران با مراجعه و ثبت مشخصات و اسناد پزشکی در سامانه می توانند داروهای خود را جلوی درب منزل دریافت کنند و دیگر نیازی نیست که به صورت حضوری به مراکز مراجعه کنند.
وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به اینکه، شرکت بیمه دی از سال ۱۳۸۳ در صنعت بیمه کشور شروع به فعالیت نموده است، افزود: امروز ما بیش از ۱۹ سال سابقه فعالیت در صنعت بیمه کشور داریم و جزو پنج شرکت برتر صنعت بیمه کشور و همچنین در بین شرکت های بیمه ای، جایگاه سوم را داریم.
مدیر بیمه دی گلستان با اشاره به عبور از حق بیمه بیش از ۱۶۰/۰۰۰ میلیارد رال  در ۱۰ ماهه سال جاری، افزود: بیش از ۲۰% بازار بیمه درمان کشور به بیمه دی اختصاص دارد و هم اکنون سرمایه شرکت مبلغ نه هزار ۵۰۰ میلیارد رالا می باشد که قصد داریم این مبلغ را تا ۲۰ هزار میلیارد رالپ افزایش دهیم.
کاملی، همچنین با اشاره به رشد ۱۳۴ درصدی ارزش سهام شرکت از ابتدای سال تا پایان ۹ ماهه سال جاری، اظهار کرد: فروش الکترونیکی ۱۳ محصول بیمه ای راه اندازی شده است و با بیش از ۹۶۰۰ مرجع درمانی در سطح کشور و ۳۴۰ مرجع در استان گلستان قرارداد داریم که ارائه خدمات توسط آنان به صورت آنلاین و غیرحضوری انجام می گیرد.
وی بیان کرد: شرکت بیمه دی با بیش از ۵۰ نماینده و کارگزار در سطح استان گلستان و با دارا بودن ۴۸ شعبه و بیش از ۱۳۰۰ نماینده و کارگزاری در سطح کشور، صفر تا ۱۰۰ درصد بیمه گری را انجام می دهند و همچنین بیمه دی با بنیاد شهید و امور ایثارگران، دانشگاه آزاد اسلامی، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص)، اداره کل راه و شهرسازی استان، شرکت رعنا گلستان، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، اداره کل ثبت و اسناد گلستان، شرکت تعاونی روستائی استان گلستان و ... قرارداد دارد و خدمات ارائه می کند.
مدیر بیمه دی گلستان با ذکر این مطلب که شرکت بیمه دی در چهار سال اخیر همواره در سطح یک توانگری مالی بوده است، اظهار کرد: کسب رتبه نخست در گروه موسسات بیمه ای در بین ۱۰۰ شرکت برتر داخلی در سال های ۹۱ و ۹۸، کسب جایگاه اول بین شرکت های ایران از منظر شاخص فروش و بهره وری، کسب مقام نخست از بیمه مرکزی در رسیدگی به شکایت در سال ۱۴۰۱ ، اخذ تندیس زرین در همایش رضایتمندی مشتریان، راه اندازی اپلیکیشن جامع دی دار پاسخگویی ۲۴ ساعته، وجود طرح های انحصاری و خاص در رشته های بیمه ای بخصوص بیمه های زندگی و ... از جمله اقدامات و افتخارات بیمه دی می باشد.
کاملی، در بخش دیگری از صحبت های خود، پرتفو ۱۰ ماهه ۱۴۰۲ شرکت بیمه دی در استان گلستان را مبلغ ۲۹۶ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: پیش بینی مبلغ ۳/۹۰۰ میلیارد تومان، پرتفو کل صنعت بیمه سال ۱۴۰۲ در استان گلستان است.
مدیر بیمه دی گلستان با تاکید براینکه، دغدغه امروز صنعت بیمه افزایش ضریب نفوذ بیمه می باشد، افزود: قطعا با توجه به تاثیرگذاری حوزه خبر و رسانه و همت و قلم خبرنگاران، می تواند کمک شایانی در افزایش نفوذ بیمه در بین خانواده ها باشند تا بتوانیم آرامش و آسایش را به جامعه هدیه دهیم.
کاملی، در خاتمه سخنان خود بر لزوم آغاز فرهنگ‌سازی بیمه از مدارس تاکید کرد و گفت: فرهنگ سازی بیمه ای را در مدارس و بین دانش آموزان با عنوان زنگ بیمه شروع کرده ایم و همچنین بیمه مرکزی نیز به این مهم ورود پیدا کرده است تا به عنوان متون درسی عرضه شود و قطعا با تعاملات خوبی که بین آموزش و پروش و شرکت بیمه وجود دارد، می توان به نحو مطلوبی موضوع بیمه را به عنوان یک فرهنگ در سطح جامعه گسترش داد.

 

c_300_250_16777215_10_images_photo_2024-02-17_16-21-39.jpgc_300_250_16777215_10_images_photo_2024-02-17_16-16-38.jpg

🖌 رستم جرجانی / خبرنگار و فعال رسانه ای
🗓 ۲۸ بهمن ۱۴۰۲

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر