c_300_250_16777215_10_images_photo_2024-02-21_15-48-17.jpg

 


ترکمن سسی - دبیر اجرایی اینسکو گلستان گفت: توسعه حمایتی رشته‌های ورزشی از برنامه‌های اینسکو گلستان است.


به گزارش روابط عمومی و کمیته رسانه ای اینسکو گلستان، مروه کشیری در گفتگو با خبرنگار ما گفت: این سازمان حامی والیبال لیگ دسته دوم بانوان استان گلستان شد.
وی با حضور در محل برگزاری مسابقات در مجموعه ورزشی آزادی گرگان، افزود: سازمان اینسکو استان گلستان در راستای اهداف ۱۷ گانه توسعه پایدار خود، از جمله حقِ بر سلامتی و تندرستی، از ورزش بانوان حمایت می کند.
دبیر اجرایی اینسکو گلستان با اشاره به اینکه، استان گلستان از قدیم الایام به عنوان مهد ورزش والیبال در سطح کشور مطرح می باشد،
تصریح کرد: در راستای حمایت از ورزش بانوان بالاخص ورزش‌های گروهی و جمعی که باعث تقویت روحیه نشاط و شادی در افراد جامعه و خصوصاً بانوان می‌شود، سازمان اینسکو استان گلستان بر آن شد تا در راستای همکاری و حمایت از متولیان برگزاری مسابقات لیگ‌های دسته اول، دوم و سوم والیبال بانوان اقدام نماید.
کشیری اظهار کرد: حمایت از ورزش والیبال بانوان اولین گام اجرایی سازمان اینسکو گلستان می باشد و به یاری خداوند متعال توسعه این امر حمایتی در دیگر رشته‌های ورزشی از برنامه‌های آتی این سازمان خواهد بود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر