c_300_250_16777215_10_images_24703.jpg

 

ترکمن سسی - مدیریت بیمه دی گلستان گفت: ۳۳ نماینده فعال شرکت بیمه دی در سطح استان خدمات بیمه ای ارائه می دهند.


به گزارش خبرنگار اقتصاد گلستان، محمد کاملی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: بیمه دی توسط ۳۳ نماینده فعال شرکت در سطح استان به ۶۰ هزار گلستانی خدمات بیمه ای ارائه می دهند.

وی با بیان اینکه، ارائه خدمات به خانواده معظم شهداء، جانبازان و ایثارگران از افتخارات بیمه دی می باشد، افزود: در سطح کشور بیش از دو میلیون نفر تحت پوشش بیمه دی قرار دارند و از خدمات آن بهره مند می شوند.
مدیر بیمه دی گلستان با تاکید براینکه، دغدغه امروز صنعت بیمه افزایش ضریب نفوذ بیمه می باشد، افزود: با توجه به تاثیرگذاری حوزه خبر و اطلاع رسانی، همت و قلم خبرنگاران می تواند کمک شایانی در افزایش نفوذ بیمه در بین خانواده ها باشد.
کاملی در ادامه تصریح کرد: شرکت بیمه دی از سال ۱۳۸۳ در صنعت بیمه کشور شروع به فعالیت کرد و امروز با بیش از ۱۹ سال سابقه فعالیت در صنعت بیمه کشور جزو چهار شرکت برتر خصوصی صنعت بیمه کشور می باشد.
وی با اشاره به اینکه، بیش از ۲۰ درصد بازار بیمه درمان کشور به بیمه دی اختصاص دارد، اظهار کرد: ۲۰ واحد صنعتی، تولیدی و اقتصادی از جمله شرکت های صنایع غذایی رعنا، بافه سیم، آریا تیناژن، ایستا، پویا کیسه و ... تحت پوشش بیمه دی می باشند.
مدیریت بیمه دی گلستان در بخشی از سخنان خود با اشاره به اینکه، سهام شرکت نسبت به سال قبل ۱۰۹ درصد رشد داشته است، بیان کرد: ارزش آفرینی پایدار و تجربه خوشایند مشتریان و شبکه فروش، چشم انداز شرکت در سال های آتی می باشد.
کاملی در ادامه سخنان خود با اشاره به راه اندازی فروش الکترونیکی ۱۴ محصول بیمه ای در بستر اپلیکیشن دی دار، گفت: اپلیکیشن دی دار به صورت ۲۴ ساعته جهت صدور بیمه نامه برای هم استانی های عزیز به صورت آنلاین، قابل دسترس است.
وی همچنین تصریح کرد: بیمه دی با فروش ۱۷ هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲ موفق به کسب رتبه چهارم در بین شرکت های بیمه خصوصی شده و در مقایسه با سال ۱۴۰۱ رشد ۷۸ درصدی داشته است.

✍ رستم جرجانی/ خبرنگار
🗓 ۱۶ مرداد ۱۴۰۳

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر