c_300_250_16777215_10_images_photo_2024-08-13_14-17-14.jpg

 

ترکمن سسی - رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری علی آباد کتول گفت: شهرستان علی آباد کتول در زمینه آموزش و ترویج فرهنگ حفظ و نگهداری منابع طبیعی از طریق مدارس پیشتاز است.


   به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، محسن دروکی در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان علی آبادکتول اظهار کرد: منابع طبیعی متعلق به همه است و اگر منابع طبیعی و ملی مورد تعرض یا تخریب  قرار گیرد ضرر آن  به همه می‌رسد.
دروکی افزود: شهرستان علی آباد دارای چهار  ذخیره گاه نادر در جهان است درختان سرخه  دار و سرو نوش دهنه محمدآباد کتول و درختان  سرخه دار در  حوزه زرین گل و افراتخته و سرخ دار زرین که از ذخیره گاها ی بسیار مهم و نادر در جهان هست  که این ظرفیت در بحث گردشگری در  شهرستان علی آباد  بسیار تاثیرگذار است.
  رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری علی آباد کتول گفت: حفاظت از منابع طبیعی یکی از مشاغل خاص است و زمان مانند  شب روز نمی‌شناسد و همه ماموران در طول شبانه روز آماده هستند. تعداد نیروی کادر فعال اداره منابع طبیعی این شهرستان ۹۰ نفر و تعداد ۲۰۰ نفر داوطلب مردمی از دوستداران  طبیعت با   برای حفظ منابع طبیعی با  ماموران منابع طبیعی همکاری دارند.

 دروکی ادامه داد: ۱۳ حوزه آبخیز داری در دهنه محمد آباد احداث گردیده و یک حوزه دیگر آبخیزداری در سیاه رودبار این شهرستان با اعتبار بالغ بر دو میلیارد تومان در حال احداث و 70درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

در پایان این جلسه با اهدا تقدیر نامه از خبرنگاران حاضر در این  جلسه  تقدیر شد.  
 گزارش از : عبدالرضا نظری

c_300_250_16777215_10_images_24705.jpg

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر