c_300_250_16777215_10_images_24707.jpg

 

ترکمن سسی - معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس با گرامیداشت هفته بزرگداشت تشکل‌ها و مشارکت اجتماعی گفت: سمن‌ها به عنوان حلقه‌های مهم ارتباطی مردم و حاکمیت،ظرفیت خوبی برای رشد و توسعه و رفع مشکلات جامعه دارند.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری گنبدکاووس مهدی دهرویه روز چهارشنبه در نشست با تشکل‌ها و سمن‌های مردم‌نهاد گنبدکاووس با اشاره به اینکه ۹۵ سمن در شهرستان ثبت شده که حدود ۸۰ درصد این سمنها فعال نیستند افزود: این تشکل‌ها در بخشهای فرهنگی، آموزشی، ورزشی، مذهبی، آسیب‌های اجتماعی و محیط زیست ثبت شده‌اند و ظرفیت خوبی برای حل مسائل جامعه دارند.
وی افزود: در سطح ملی و استانی اعتبارات و منابع مالی خوبی برای فعالیت سمن‌ها به‌خصوص درحوزه آسیب‌های اجتماعی پیش بینی شده اما تشکل‌های مردم نهاد گنبدکاووس کمتر از آن استفاده می‌کنند.
رضا اصالتی معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس نیز در این گردهمایی که به مناسبت گرامیداشت هفته تشکلها و مشارکت‌های اجتماعی برگزار شد از فعالیت سمن‌های فعال قدردانی کرد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر