c_300_250_16777215_10_images_2m_84df6fc6-f872-48a4-9d8d-a6ba38851461.jpeg

 

ترکمن سسی – رئیس کمیته امداد علی آباد کتول گفت: در حوزه فرهنگی حدود 5500 خانوار تحت پوشش کمیته امداد هستند و 148دانشجو و 1482 دانس آموز تخت حمایت این نهاد قرار دارند.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، حسن حاجی آبادی رئیس کمیته امداد علی آباد کتول در نشست خبری به مناسبت گرامداشت هفته خبرنگار افزود: در ساخت مسکن مدد جویان پیوست درآمد زایی و اشتغال را مدنظر قرار دادیم. ساختمان. های ساخته شده مددجویان مجهز به پنل خورشیدی هستند که علاوه بر کمک به تولید برق کشور مالکان در آمد پایدار ماهیانه از آن کسب میکنند که برای پرداخت اقساط کمک میکند.
حاجی آبادی یادآور شد: شهرستان علی آباد تعداد 886 ایتام محسنین داریم . 20561حامی کودکان ایتام این شهرستان هستند و حدود ۶ میلیارد تومان واریزی انجام داده‌اند .
رئیس کمیته امداد علی آبادکتول ادامه داد: متاسفانه خدمات این نهاد در رسانه ها کمتر منعکس میشود و یا به خاطر مشغله کاری این نهاد همه خدمات اطلاع رسانی نمی‌شود.

وی ادامه داد: اعطای تسهیلات ‌بلاعوض برای ساخت مسکن و نصب پنل خورشیدی برای درآمد زایی پایدار برای افراد تحت حمایت و مدجویان را در نظر قرار دادیم. پنل های خورشیدی نصب شده در ساختمان های مدد جویان علاوه بر کمک به تولید برق کشور  در آمد پایداری بصورت ماهیانه از آن کسب میکنند که این درآمد برای پرداخت اقساط  نیز کمک حال آنهاست.


محمدرضا زمانی رئیس کمیته امداد فاضل آباد نیز در این نشست خبری اظهار کرد: حدود 700 خانوار اهل سنت تحت حمایت کمیته امداد شهرستان قرار دارند و از خدمات این نهاد به صورت مستقیم بهره‌ مند می شوند.

وی گفت: 31 میلیارد تومان تسهیلات به تعداد 270 نفر واجد شرایط تحت پوشش حمایتی پرداخت شده و حدود 500 فرصت شغلی ایجاد شده و این خانوارها از چرخه حمایتی مستقیم کمیته امداد خارج‌ شدند.

در پایان این مراسم از خبرنگاران حاضر در جلسه از سوی محمد رضا زمانی، رئیس کمیته امداد فاضل آباد بخش کمالان و حسن آبادی رئیس کمیته امداد شهرستان علی آبادکتول ، از تلاش های خبرنگاران شهرستان تجلیل و تقدیر شد.
گزارش از : عبدالرضا نظری

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر