c_300_250_16777215_10_images_2m_5fbd9ae5-eba4-4c5c-9b78-dcadf4fe09cf.jpeg

 

ترکمن سسی - دهیاران و جمعی از اعضای شورای های اسلامی چهار روستای ترکمن نشین بخش کمالان فاضل آباد با حضور در منزل عبدالرضا نظری با تبریک هفته خبرنگار از تلاش های رسانه ای وی تجلیل کردند.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، دهیاران و جمعی از اعضای شوراهای اسلامی روستاهای قره بلاغ ، آزاد تپه ، آشوربای و کوزه لی ، در هفته گرامیداشت خبرنگار در مراسمی نمادین از تلاش های یک ساله عبدالرضا نظری خبرنگار منطقه قدردانی و تجلیل کردند.
در این دیدار، عبدالجبار محمدآلق رییس شورای روستای آشور بای به نمایندگی از اعضای شورای اسلامی این چهار روستا اظهار نمود: داشتن رسانه و خبرنگار در منطقه بخصوص در راستای توسعه و عمران و آبادی روستاها تاثیرگذار و ارزشمند است.
وی ادامه داد: حضور میدانی و سوژه یابی با موضوعات مختلف توسط دوستمان عبدالرضا نظری و انتشار اخبار و گزارش های امید بخش از منطقه‌ برای همه ما بخصوص ساکنان این چند روستاها مفید بود.
رییس شورای روستای آشور بای ادامه داد: بازتاب خبری برخی مشکلات روستا در جهت رفع مشکلات و موانع موثر است. محمدآلق خاطر نشان کرد: در چند سال اخیر همه ما پیگیر آسفالت جاده های بین روستایی بودیم. با توجه به رصد خبرهای منتشر شده دریافتم همواره خبرنگار منطقه ما نیز همانند اعضا شورا و دهیاران با تهیه گزارش و خبر برای پیگیری آن تلاش داشتند.
وی در پایان ضمن قدردانی از زحمات عبدالرضا نظری تاکید کرد: همه ما سعی کنیم تا در کنار این خبرنگار مان باشیم.
در ادامه این دیدار سلیمان نظری یکی از اعضا شورای اسلامی روستای آزاد تپه با اشاره به بازتاب خبری اثرگذار سال گذشته از برداشت انار باغات روستای آزاد تپه، از برگزاری جشنواره انار در فصل برداشت انار در این روستا خبر داد.
در پایان این دیدار حاضرین به نمایندگی از مردم چهار روستای ترکمن نشین بخش کمالان فاضل آباد در شهرستان علی آبادکتول با اهدای تقدیرنامه از عبدالرضا نظری خبرنگار این منطقه تجلیل کردند.

c_300_250_16777215_10_images_2m_d3bb71c5-8d1a-47a1-a07a-ba3992d05b1f.jpeg

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر