c_300_250_16777215_10_images_24891.jpg

 

ترکمن سسی - بهرام جرجانی - شب گذشته شیربچه های حیدر نشان دادند در راه حمایت از مظلومین و مستضعفان عالم و دفاع از حقوق مشروع و قانونی خود با اقتدار و صلابت ایستاده اند و با حملات قهرمانانه موشکی خود هنگامه‌ای در جهان خلق کردند که دوستان را امیدوار و ستایشگر و افتخار کننده و دشمنان را مات و مبهوت نمودند.

 

سپاس و حمد بی‌پایان خداوندی را که ملت عزیز و مقتدر ایران را در سایه انقلاب اسلامی به اوج عزت و افتخار رسانید، بی شک در آسمان این راه نورانی، نام امام عظیم الشان انقلاب (ره)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و شهدای گران‌قدری چون سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی و سید مقاومت سید حسن نصرالله می‌درخشد.

عملیات غرورآفرین فرزندان رشید ایران اسلامی در نیروهای مسلح و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در موشک باران شبانگاه 10مهرماه جلوه عینی و شکوهمند از تحقق وعده الهی در "پیروزی حق بر باطل " و نشانه‌ای روشن از "قدرت اراده ملت ایران" در عرصه دفاع از مظلومین و سرفرازی اسلام و فروپاشی قدرت اهریمنی رژیم خبیث و سفاک و جعلی صهیونیستی بود.

سربازان غیور اسلام، شب گذشته دروازه‌های جهنم را به روی صهیونیست‌های خونخوار و جنایت‌کار وکودکش اسرائیلی گشود و به جهانیان خصوصا سرکرده جنگ افروزان جهان، آمریکای جنایتکار نشان داد، روند افول و سقوط رژیم اشغالگر قدس سرعت گرفته و به هنگامه وعده 25ساله نابودی اسرائیل که رهبر معزز انقلاب در سال 1394 بیان داشته اند نزدیک و نزدیک تر می شوند و چه بسا که بسیار زودتر از 25سال شاهد نابودی صهیونیسم باشیم ان شاءالله.

شب گذشته شیربچه های حیدر نشان دادند در راه حمایت از مظلومین و مستضعفان عالم و دفاع از حقوق مشروع و قانونی خود با اقتدار و صلابت ایستاده اند و با حملات قهرمانانه موشکی خود هنگامه‌ای در جهان خلق کردند که دوستان را امیدوار و ستایشگر و افتخار کننده و دشمنان را مات و مبهوت نمودند.

ضمن عرض تبریک بابت این عملیات غرورآفرین به پیشگاه مقام معظم رهبری و هموطنان عزیز و تمام مسلمین و آزادگان جهان، از تمام متولیان این امر افتخارآفرین خصوصا رهبر حکیم و فرزانه انقلاب و فرماندهان و سربازان غیور هوا فضای ایران اسلامی صمیمانه تشکر و قدردانی می نمایم.

وَعَدَ اللَّهُ الَّذِينَ آمَنُوا مِنكُمْ وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ لَيَسْتَخْلِفَنَّهُم فِي الْأَرْضِ كَمَا اسْتَخْلَفَ الَّذِينَ مِن قَبْلِهِمْ ... وَلَيُبَدِّلَنَّهُم مِّن بَعْدِ خَوْفِهِمْ أَمْنًا
نور/24

بهرام جرجانی

رئیس هیئت دوچرخه سواری شهرستان بندرترکمن و عضو مجمع دوچرخه سواری استان

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر