c_300_250_16777215_10_images_CYMERA_20160314_164638.jpg

ترکمن سسی-مدیرکل راه آهن شمال شرق دو کشور ضمن تکذیب تغییر ایستگاه گرگان از استقبال ضعیف از قطار مسافربری گرگان – اینچه برون خبر داد.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از مهر، محمدرضا قربانی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران استان گلستان درباره انتشار اخباری مبنی بر تغییر ایستگاه گرگان، اظهار کرد: چنین چیزی صحت ندارد و من مخالف این موضوع هستم و نمی دانم چنین شایعاتی از کجا آب می خورد؟

قربانی تصریح کرد: ایستگاه گرگان، ایستگاه قدیمی است و دلیلی برای تغییر نام آن وجود ندارد و نباید به این شایعات دامن بزنیم. وی درباره نقش راه آهن در مسافرت های نوروزی بیان کرد: راه آهن در کنار سایر دستگاه های حمل و نقلی تدابیر لازم را اندیشیده و در این راستا باتوجه به شرایط خطوط، تغییر سرعت را در دستور کار قرار داده است.

وی از آمادگی کامل ایستگاه ها برای پذیرایی از مسافران نوروزی خبر داد و بیان کرد: سالن ها و نمازخانه ها به طور کامل آماده شده اند و با آمادگی کامل به استقبال مسافران خواهیم رفت. مدیرکل راه آهن شمال شرق دو کشور همچنین درباره قطار مسافربری گرگان – اینچه برون اظهار کرد: باوجود آنکه قطار گرگان به اینچه برون از ظرفیت ۳۳۶ نفری برخوردار است اما تنها هفت درصد از ظرفیت اشغال می شود.

قربانی تصریح کرد: چنانچه نتوانیم برای افزایش مسافران اقدامی کنیم قطار به استان مازندران فرستاده می شود اما فعلا در قبال این موضوع مقاومت کرده ایم.

وی خاطرنشان کرد: این قطار بهترین فرصت برای توسعه شهر اینچه برون است و توسط معاون اول رئیس جمهور افتتاح شده و امیدوارم با تلاش های انجام شده ظرفیت قطار تکمیل شود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر