c_300_250_16777215_10_images_21500.jpg

 


ترکمن سسی - پیمان پیرا - با برگزاری اولین جلسه ستاد انتخابات استان، زنگ انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در گلستان نواخته شد.


در این میان برخی ها کاندیداهای احتمالی تصمیم خود را در میان فکرانشان مطرح کردند و نیز برخی مدیران و اعضای شورا شهرها با انصراف از مسئولیت های فعلی خود مصمم به ورود به میدان انتخابات هستند.

 در آغاز راه کمابیش دید و بازدیدها و جنب و جوش انتخاباتی کاندیداها در ۷ حوزه انتخابات مجلس احساس می شود. کاندیداها در این مقطع زمانی مشغول یارگیری و محک زدن میزان اقبال مردمی در حوزه انتخابیه موردنظرشان هستند و در جامعه ترکمنی نیز به رسم هر دوره کاندیداهای احتمالی با حضور در اجتماعات و مراسم های مختلف مانند ضیافت حج ، مجالس عروسی و چادر های عزا فعالیت های غیر رسمی را خود را با همراهی دوستانشان دنبال می کنند.

فصل گرم تابستان برای کاندیداهای احتمالی نیز حرارت انتخاباتی دارد و نیم سال اول فرصت مناسبی برای هماهنگی های مقدماتی و تکمیل کادر آنهاست.

 فصل پیش رو همچنین زمان تداوم دیدار های خصوصی و فصل پاییز شروع جلسات نیمه عمومی کاندیداهاست و در ادامه براساس تقویم انتخاباتی با ثبت نام در آذر ماه وارد فاز عمومی خواهند شد.

اما مردم گلستان با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی همواره در برهه های حساس نشان داده اند که رقابت های انتخابات مجلس را با شور و حساسیت دنبال می کنند و با شناخت کاندیداها با توجه به معیارهای خود نمایندگان خانه ملت را انتخاب می کنند.

حوزه انتخابیه شهرستان‌های گرگان و آق‌قلا با مرکزیت گرگان دارای ۲ نماینده است.

حوزه انتخابیه غرب استان با مرکزیت کردکوی، حوزه انتخابیه علی‌آبادکتول و فندرسک به مرکزیت علی‌آبادکتول، حوزه انتخابیه رامیان و آزادشهر به مرکزیت رامیان، حوزه انتخابیه گنبدکاووس و داشلی‌برون با مرکزیت گنبدکاووس و حوزه شرق استان به مرکزیت مینودشت نیز هر کدام یک کرسی دارند.

دیدگاه‌ها  

0 #1 ترکمن صحرا 1402-03-23 08:50
سلام ترکمن سسی، در مورد تخریب اب بندان پرورش ماهی گرمابی بنده هم گزارشی می نوشتین. خسارت سنگین در بارندگی و سیل اخیر وارد شده . وام بلاعوض بدن مجدد دیواره شرقی آب بندان ترمیم بشه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر