c_300_250_16777215_10_images_96070.jpg

 


ترکمن سسی : مهران دالوندی - یکی از کارکردهای آینه تخت واقعیت نمایی می باشد. اگر شما نوعی به آینه تخت نگاه کنید شما را همانطور که هستید، نشان می دهد نه کوچکتر و نه بزرگتر ، نه زشت تر و نه زیبا تر ...

این ویژگی آینه تخت باعث شده که هرکدام از ما یک نمونه از آن را در خانه خویش داشته باشیم .ما برای این از آن استفاده می کنیم که آن دروغ نگفته و حقیقت گو می باشد.

برعکس آینه های کوژ و کاو بجز برخی کاربردهای صنعتی به درد واقعیت نمایی نمی خورند.آن ها یا ما را بزرگتر و  یا کوچکتر و کج و کوله نشان می دهند.برخی مواقع نیز برای خندیدن از آن در شهر بازی ها و...استفاده می کنند.

همانطوری که سیاه نمایی چیز خوبی نیست ،قطعا سفید نمایی و ماله کشی نیز کار پسندیده ای نیست .آنچه زیبنده و برازنده می باشد واقعیت نمایی و حقیقت گویی است هرچند که یک فرق ظریف بین واقعیت و حقیقت نیز وجود دارد.

از طرف دیگر به قول ضرب المثل معروف انگلیسی
(Honesty is the best policy)
صداقت بهترین سیاست است.

بنابراین بهتر است برای بی اعتمادتر و نا امیدتر نشدن مردم آنچه از اعتراضات بازنشستگان، کارگران،فرهنگیان و...وجود دارد را به صورت واقعی و نه با بزرگنمایی یا کوچکنمایی  و انکار ،  نمایش دهند.

پدرام باشید!

✍️مهران دالوندی

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر