c_300_250_16777215_10_images_photo_2023-08-03_22-29-50.jpg

 


 ترکمن سسی - اکبر پیرا - شورای شهر گنبدکاووس در تاریخ یازدهم مردادماه 1402 همزمان با آغاز سومین سال فعالیت ششمین دوره شورا با تشکیل جلسه داخلی، رئیس و اعضای هیئت رئیسه جدید خود را شناخت.


ضمن تبریک به هئیت ریسه جدید ، آرزوی ارائه خدماتی بهتر و توسعه ای متوازن برای شهرمان را داریم.

 حال بد نیست این انتخاب را از زوایای مختلف بررسی کنیم ؛ در سالهای گذشته رسم بر این بود تا هر یک از قومیتها ریاست دوره ای شورا را بر عهده بگیرند تا توازن مدیربتی بین اقوام حاضر شکل پذیرد.


 همانطور که می دانیم شهرستان گنبد به رنگین کمان اقوام مشهور است و شایسته بود این شهرت در شورای شهر نیز حفظ می شد و طبق روال سنوات گذشته ریاست این دوره به تنها نماینده زنان این شهر سپرده می شد.

 سرکار خانم جمیله بهنام از بانوان پرتلاش و زحمتکش و دلسوز شهرمان است ، او هم این بار برای کاندیداتوری ریاست شورا ثبت نام کرده بود ولی متاسفانه موفق به اخذ اکثریت آرا نشد.
ثبت نام  وی در انتخابات ،  عهدی بود که وی در دوسال گذشته با سایر اعضای حاضر در شورا بسته بود و هرگز برای این منصب کاندیدا نشده بود اما متاسفانه همانطور که شاهد بودیم توقع تنها نماینده بانوان شهر نادیده انگاشته شد و علیرغم درخواست برخی افراد و گروهها در فضای اجتماعی و شهری این امر مهم میسر نشد.

 براستی ما همیشه در شعار دادن ، شعارهای خوبی سر می دهیم اما در عمل چیز دیگری را مشاهده می کنیم!
سخنم پرواضح است کسانیکه در این انتخاب نقش داشتند ای کاش حداقل در نائب رئیس و یا دبیر شورا  از بین اعضای ترکمن کسی را انتخاب می کردند تا بر نقش وحدت و برادری جامعه عمل پوشانیده می شد.

 امیدوار بودیم در سال سوم فعالیت شورا این بار ریاست کرسی شورا به سمت جمیله بهنام یا عبدالرحمن گوگ باشد ، تا شهروندان از ظرفیت این عزیزان در توسعه متوازن شهری نیز بهره مند شوند.

 ای کاش اعضای محترم شورای شهر گنبد و موثرین در این انتخابات بررسی بیشتری می کردند تا بلکه به دیگران ثابت کنیم همدلی از همزبانی بهتر است.

 تمام دغدغه ما این است که هر چه سریعتر عقب ماندگیهای شهر گنبد جبران شود و ما تفاوت در خدمت رسانی را بیشتر احساس کنیم و شاهد رضایت مردم از عملکرد شورا باشیم.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر