c_300_250_16777215_10_images_947_23165.jpg

 


ترکمن سسی - ستار قوجق نژاد، عضو شورای اسلامی استان گلستان - کمتر از یک هفته تا مهمترین رویداد این روزهای کشور یعنی انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی مانده است و این روزها به خوبی شاهد شور انتخابات در سطح جامعه هستیم ...

 

در استان گلستان که به عنوان رنگین کمان اقوام و نماد وحدت در کشور شناخته میشود ، نزدیک به نصف جمعیت آن را جامعه روستایی تشکیل می‌دهد که این نشان از ضرورت توجه ویژه کاندیداهای محترم در برنامه های خود به این بخش بزرگ از جامعه یعنی روستاها میباشد.

شوراها که خود حاصل انتخاب مستقیم مردم از پیر و جوان ، زن و مرد ، کارمند و کارگر و..‌ در پای صندوق های رای هستند لذا کاملا با بحث انتخابات و دعوت مردم به پای صندوق های رای آشنا میباشند و دهیاران که به عنوان مدیران اجرایی روستا ها که توسط شوراها انتخاب می‌شوند و رابط بین دولت و روستاها هستند،

شوراها و دهیاران از یک طرف به خوبی با مشکلات روستاها که حدود نصف جمعیت استان گلستان را تشکیل میدهد آگاه هستند و از طرفی با حضور روزانه خود در ادارات ، اشراف بسیار بالایی بر نقاط ضعف و قوت در ادارات دارند.

لذا میتوان به جرات گفت که شوراها و دهیاران که از بطن جامعه و از دل مردم هستند می‌توانند در این ایام نقش مهم و کلیدی در دعوت مردم به حضور حداکثری در انتخابات و ایجاد شور انتخاباتی داشته باشند...

مقام معظم رهبری در ماه های اخیر بارها به برگزاری باشکوه و حضور حداکثری در انتخابات تاکید داشتند و یکی از بیانات مهم ایشان در دوم دی ماه سال جاری این بود :

🔸 همه‌ی کسانی که مخاطبانی دارند وظیفه‌ دارند مردم را به انتخابات دعوت کنند، علمای اعلام، اساتید دانشگاه، اساتید حوزه، صداوسیما، مطبوعاتی‌ها، جوانها، افراد در داخل خانواده، اینها همه میتوانند منادی انتخابات باشند، مردم را، مخاطبان خودشان را به انتخابات دعوت کنند، انتخابات آن وقت انتخابات پرشوری خواهد شد.

🔸 اگر مشارکت ضعیف باشد مجلس ضعیف خواهد شد، مجلس ضعیف توانایی کامل برای رفع مشکلات نخواهد داشت. اگر میخواهیم مشکلات برطرف بشود باید مشارکت را بالا ببریم، این وظیفه‌ی همه است. هر که میخواهد مشکلات کشور برطرف بشود راهش این است.


لذا ما شوراها و دهیاران محترم نیز می‌ بایست در راستای بیانات مقام معظم رهبری و با امید به رفع مشکلات و پیشرفت و آبادانی هر چه بیشتر و البته با رعایت اصل بی طرفی مردم را به حضور حداکثری و برگزاری هر چه باشکوه تر در این انتخابات دعوت کنیم.

دست در دست هم دهیم به مهر
گلستان خویش را کنیم اباد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر