c_300_250_16777215_10_images_947_22814.jpeg

 

ترکمن سسی – کمال قریشی متولد ۱۳۷۱ فرزند عبدالله، ساکن روستای شفتالوباغ علیا شهرستان آق قلاست. مرحوم عبدالله قریشی پدر این والیبالیست یکی از علاقمتدان به ورزش والیبال در منطقه آق قلا و مشوق اصلی او برای ورزش والیبال بود.


این والیبالیست ترکمن به خبرنگار ما گفت: اکنون توانستم با بازی در تیم های مطرح کشور آرزوی مرحوم پدرم و خودم را برآورده کنم.
قریشی ادامه داد: من در تیم های مطرح کشور مانند تیم های هاوش گنبد، تعاون گنبد، جواهری گنبد، و شهرداری گنبد بازی کردم. این والیبالیست افزود: من در کنار بازیکنان بزرگ ایران مانند فرهاد قائمی، جواد منصوری نژاد، امید اسماعیل نژاد، آرمان صالحی و علیرضا بهبودی بازی کردم و در مسابقات زیادی شرکت کردم .
این والیبالیست یادآوری کرد: من در سال ۹۷ و ۹۸ و ۹۹ و ۱۴۰۱ در تیم سایپا مریوان و شهرداری گنبد بازی می کردم و اکنون برای عضویت از دو تیم مطرح کشور پیشنهاد دارم و به زودی در یک تیم بازی خواهم کرد.
از این والیبالیست از وضعیت والیبال آق قلا پرسیدم، جواب داد: والیبال آق قلا با تشکیل تیم پاس محکم استارت خورده و به زودی تیم های آق قلا با کمک پیشکسوتان و بازیکنان امیدوار در لیک برتر حضور خواهند داشت.
ترکمن صحرا مهد والیبال ایران است و بازیکنان مطرحی از این سرزمین در تیمهای لیگ برتری تا تیم ملی حضور درخشانی داشته و دارند.
قریشی ادامه داد: از هیات ریسه والیبال استان عیسی سنگدوینی که برای ورزش والیبال استان خصوصا شهرستان آق قلا زحمات زیادی کشیدند و بسترهای لازمه برای رشد والیبال فراهم نموده اند از طرف دوستان ورزشکار خودم تقدیر تشکر می کنم.
این والیبالیست محبوب ترکمن صحرا در پایان برای حضور همگان در پای صندوق های اخذ رای در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تاکید کرد.

خبرنگار : عبدالرضا نظری

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر