c_300_250_16777215_10_images_947_22816.jpeg

 

ترکمن سسی - مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهر اینچه برون در بخش داشلی برون روز شنبه با حضور بخشدار و امام جمعه شهر اینچه برون برگزار شد. طی این مراسم حاج آقا رضا فرامرزی جایگزین آخوند شمس الدین بیناگر شد.

 

علی پورمندی بخشدار داشلی برون درمراسم تودیع و معارفه مسئول تبلیغات اسلامی با اشاره به لزوم ارتباط بخشداری و تبلیغات اسلامی از زحمات و تلاشهای حاج آخوند بیناگر تقدیر کرد و افزود: از حاج آقا فرامرزی انتظار داریم با استفاده از ظرفیت های موجود بخش داشلی برون گام های رو به رشدی در مسیر در جهت ارتقاءکیفیت حضور نیروهای مومن و متدین در صحنه های فرهنگی و اجتماعی بردارد. .
بخشدار داشلی برون سیاستگذاری، برنامه ریزی، هدایت، سازماندهی، پشتیبانی و نظارت بر تبلیغات دینی مردم و زمینه سازی برای سازمان یافتن نیروهای مومن و پیدایش تشکل های لازم و برنامه ریزی و هماهنگی به منظور تقویت و هدایت مداوم انجمن های اسلامی و جمعیتهای مشابه و نظارت بر فعالیت آنها از اهم وظایف مسئول جدید عنوان کرد.


وی ضمن آرزوی توفیق برای مسئول جدید این مرکز فرهنگی از مسئول قبلی برای اقدامات صورت گرفته قدردانی کرد سپس حکم به حاج آقا فرامرزی تقدیم شد.

 

c_300_250_16777215_10_images_947_22817.jpeg

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر