c_300_250_16777215_10_images_22820.jpg

 

ترکمن سسی - کارگاه تخصصی یک روزه داستان حماسی بــــا حضور بهزاد دانشگر مدیر دفتر ادبیات داستانی حوزه هنری کشور و دبیر جشنواره ملی داستان حماسی، از ساعت 14 تا 17 روز دوشنبه 13 آذر در سالن جلسات سازمان تبلیغات اسلامی گلستان برگزار می شود.


به گزارش روابط عمومی، حسین عبدی، کارشناس آفرینشهای ادبی حوزه هنری گلستان با اعلان خبر برگزاری کارگاه داستان حماسی گفت: تولید آثار ادبی با رویکرد حماسی در ادبیات ایران، پیشینه ای کهن دارد و داستان‌های حماسی منظوم با عنوان خداینامه و شاهنامه، از دیرباز در مرکز توجه هنرمندان و مردم کشورمان بوده است.


جشنواره ملی داستان حماسی با هدف ایجاد ارتباط بین ادبیات حماسی سنتی و مباحث و موضوعات روز کشور و جهان، در مسیر ترویج این گونه ادبی و ترغیب نویسندگان حرفه ای به نگارش داستان و رمان حماسی و همچنین تربیت نسل جدید نویسندگان در این عرصه گام برمی دارد.

 

یکی از برنامه‌های جنبی این جشنواره برگزاری کارگاه های آموزشی در سطح استان هاست و در آذر ماه امسال، با مشارکت حوزه هنری استان گلستان، یکی از این کارگاه های تخصصی با حضور آقای بهزاد دانشگر دبیرعلمی این جشنواره، در گرگان برگزار خواهد شد.

 

کارگاه تخصصی داستان حماسی به همت حوزه هنری گلستان برگزار می شود و شرکت در آن برای عموم علاقمندان آزاد و رایگان اعلام شده است.

c_300_250_16777215_10_images_22821.jpg

دیدگاه‌ها  

0 #1 صحنه 1402-09-18 14:26
امیدوارم جوانان و نوجوانان خوش سلیقه شهرمان، به داستان و داستان نویسی توجه بکنند. با این هنر می توان حرف های بسیاری گفت. آن نوعی از گفتن که مشق زندگی پرانرژی باشد. امیدآفرین باشد و در ذهن ها ماندگار شود و کوچک و بزرگ را متحول سازد.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر