c_300_250_16777215_10_images_-250x1722.jpg

ترکمن سسی-فرمانده انتظامی گلستان از رد رشوه 20 میلیون و 700 هزار ریالی توسط ماموران پلیس امنیت عمومی استان خبر داد و گفت: در جریان دستگیری افراد دارای ناهنجاری های اخلاقی این رقم جهت تطمیع ماموران پیشنهاد شده بود.

به گزارش.خبرنگار ترکمن سسی به نقل از ایرنا سردار سیدمحمود میرفیضی اظهارداشت: ماموران پلیس امنیت عمومی اواخر هفته گذشته با هماهنگی مراجع قضائی تعدادی از افراد دارای ناهنجاری اخلاقی را دستگیر کردند.

وی در ادامه با بیان اینکه در بازرسی از منزل یکی از متهمان تعدادی اقلام ممنوعه کشف و سه دستگاه خودرو نیز توقیف شد، افزود: متهمان پس از دستگیری جهت انجام تحقیقات به پلیس امنیت عمومی منتقل شدند.

سردار میرفیضی ادامه داد: سه نفر متهم حین انتقال جهت تطمیع ماموران و فرار از مجازات قانونی این میزان رشوه را پیشنهاد دادند که با مخالفت ماموران مواجه و مراتب صورتجلسه شد. فرمانده انتظامی گلستان تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

**کشف 30 هزار لیتر سوخت قاچاق در گالیکش فرمانده انتظامی گالیکش نیز از کشف 30 هزار لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران ایست و بازرسی تنگراه روز گذشته حین کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه کامیون کشنده را متوقف و بازرسی کردند که این سوخت های قاچاق و خارج از شبکه توزیع کشف و ضبط شد.

به گفته سرهنگ غلام رضایی در این خصوص یک نفر دستگیر و به همراه محموله کشف شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر