c_300_250_16777215_10_images_2m_24861.jpeg

 

ترکمن سسی - رئیس مرکز اسلامی گلستان از عاشور بردی اتک پور فعال رسانه ای اهل سنت و خبرنگار پیشکسوت عیادت کرد.


به گزارش روابط عمومی مرکز اسلامی گلستان، حجت الاسلام نورعلی دیلم با همراهی رستم جرجانی همکار روابط عمومی این مرکز به دیدار عاشوربردی اتک پور آزاده ایثارگر، جانباز دوران دفاع مقدس و فعال رسانه ای ترکمن رفت و از وی دلجویی کرد.

حجت الاسلام دیلم در این دیدار ضمن ابلاغ سلام حضرت آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان، از این خبرنگار پرتلاش و باسابقه ترکمن که در بستر بیماری قرار دارد عیادت کرد.
وی همچنین ضمن عرض خداقوت از تلاش ها و زحمات همسر وی در بحث پرستاری تقدیر و تشکر کرد گفت: باید نعمت سلامتی و تندرستی را قدر بدانیم و ان شاالله خداوند متعال صحت و سلامتی را به همه بیمارانی که در بستر بیماری هستند و خصوصا شما خبرنگار باسابقه ترکمن عطا نماید.
رئیس مرکز اسلامی گلستان همچنین با اشاره به توجه نظام، انقلاب و دولت جمهوری اسلامی ایران به اقوام و مذاهب در بدنه دولت و پست های مدیریتی و اداری در کشور افزود: این نگاه وحدتی و توجه به اقوام و مذاهب در استان گلستان و حضرت آیت الله نورمفیدی به عنوان نماد وحدت در گلستان وجود دارد و ما شاهد حضور و فعالیت برادران و خواهران ترکمن و اقوام و مذاهب در ادارات و نهادهای مختلف استان گلستان هستیم.

 اتک پور نیز در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از حضور و دلجویی حجت الاسلام دیلم، گفت: جا دارد که از عیادت و خبرگیری آیت الله نورمفیدی و آقای اصغر طهماسبی مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در گلستان، تقدیر و تشکر کنم.
وی همچنین در بخشی از سخنان خود درخصوص محبت و ارادت عملی و قلبی به اهل بیت پیامبر اکرم(ص)، افزود: در سال های گذشته با راهنمایی یکی از علمای اهل سنت منطقه به امام رضا (ع) متوسل شدم و شفاعت طلبیدم و بهمین مناسبت نام اولین فرزندم را رضا نامگذاری کردم.

اتک پور خبرنگار پیشکسوت ترکمن همزمان با فراگیری کرونا در انتهای سال 1398 دچار نارسائی کلیوی شد و از آن زمان تاکنون مدت تحت درمان است.

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر